Kobieta seksi i zadbana musi być, a polski facet zaniedbany spaślak?

Taki spontaniczny artykulik na temat tego co się dzieje w polskim randkowo- seksualno - partnerskim świecie, bo co by tu ściemniać gdy się widzi bzdurną rzeczywistość i kiedy trzeba prawdę w oczy mówić , zatem zapraszam panie i panów do czytania i uśmiechnięcia się pod nosem, bo temat nie dość że na czasie to jeszcze mega prawdziwy . A za prawdę chyba nie muszę przepraszać -) Pozdrawiam Liza

Niby się nie mówi ale każdy o tym wie, że z brzydką i tłustą kobietą fajnego seksu nie będzie. Każdy facet o tym wie, że z taką pójść do łóżka to ostateczność i desperacja, nawet na jeden raz i lepiej sobie przysłowiowego konia zwalić lub zadzwonić po escort niż obudzić się przy takiej zaniedbanej piękności.

A co z facetami? Mam wrażenie że tu panuje jakiś tajny kult sadła i taniej mody z epoki kamieniołomów… Czemu odnoszę wrażenie że facet nie musi być ładny, zadbany i wysportowany? a do tego mądry i oczytany? znający zasady ars amandi oraz dobrze posługujący się swoim ciałem w czasie seksu?
Brzuch i spaślak? czemu nie! Tylko czy taki facet może podobać się kobiecie? i jakiej kobiecie? I co daje mu tą wiarę że z takim wyglądam może startować do fajnej laski? Czy taka laska, może iść z nim do łózka z pożądania? z powodu że on ją kręci ? czy ona może liczyć na super seks?

Co po niektóre gazety już opisywały tą epidemie, bo chyba trzeba to nazwać epidemią, jednak problem jak był tak jest, Więc i ja napiszę, tak by postawić kaganek oświecenia w polskim męskim świecie -)

Jedno jest pewne, dla normalnej szanującej się (czytaj wyzwolonej i atrakcyjnej kobiety), każdy facet powinien być atrakcyjny, ATRAKCYJNY to znaczy. zadbany, zrobiony i seksowny, tak by jego wygląd sam mówił czego można się spodziewać po nim idąc do łóżka… Koleś który jest zaniedbany, spasiony, wygląda jak ostatnia klucha, nie jest atrakcyjny dla nikogo, no może wyjątkiem jego mamy, jednak dla większości kobiet, galaretowate ciało nie należy do kanonu upodobań seksualnych… Może się i jakaś zgodzi na seks czasem, tylko pytanie z jakich realnych powodów, bo na pewno nikt przy zdrowych zmysłach nie będzie pożądać sadła tłuszczu, zarośniętych paszek, białych skarpetek w sandałach, i w kroczu dżungli??
Czy można mieć zatem pretensje do kobiet, że olewają i wybiórczo traktują facetów, spuszczając ich jak wodę w klozecie? I czy jakakolwiek kobieta może odczuwać jakąkolwiek przyjemność z bzykania się z kupą sadła i ściekającego potu ?

Faceci, nie lodźcie się, że dopóki wyglądacie jak kupa gnoju, żadna fajna kobieta nie pójdzie z wami do łóżka, i tu nawet ani fajna fura ani wypchany portfel nie pomoże. Zostanie kolejny call girl i dolotowy świat doznań erodate czy innego sex anonsu., lub pomocna rączka. która bądź co bądź nie zawodzi , ale czy na prawdę warto się tak ograniczać? Każda inna czytaj fajna, ładna i seksowna, dostanie obrzydzenia na samą myśl o tobie pomiędzy jej cudownymi wydepilowanymi udami, w kolorze brąz -)

Poniżej moje prywatna rozmowa z humorem spisana na temat polskich realiów:

Liza: jestem załamana, przebiegłam przez warszawskie ulice, przyglądam się kolesiom którzy chodzą nie pierwszy raz w życiu, i k…. jest mi wstyd za polskich facetów, naprawdę,, jak nie beznadziejnie ubrany, to obrzydliwy brzuch,, jak nie brzuch to chujowa fryzura, a jak nie chujowa fryzura, to twarz mówi o tym że to debil, po prostu na maksa jest mi wstyd za polskich facetów,
i to nie jest moja wina, to nie ja jestem wybredna tylko oni są tak beznadziejni. Nie wiem czy ten genetyczny narybek, w czasie drugiej wojny wyginał???? czy wszystkie dobre geny zostały stracone i został tylko odpad w męskim ciele??? wszyscy jak jeden mąż na tych ulicach żenua, i nawet jak spojrzysz wokoło, to nawet fajny samochód tu nie pomoże, bo jak podjedzie jakaś fajna fura to wychodzi z niej dupek o wyglądzie goryla, ciota, lub inny palant - po prostu wieś tańczy i śpiewa… I weź tu kurna znajdź sobie kochanka, to już lepiej zostać prostytutką i się poszczać za pieniądze, lub zająć się świadoma surogacją i uczyć ich wszystkich począwszy od tego jak się ubrać, po jak pachnieć, kończąc jak się kochać i jak zrobić minetę i czym jest te cholerne ars amandi, czy orgazm wewnętrzny jest, a co najważniejsze jak mieć w głowie poukładane i jak fajnie zagadać do laski i pociągną atrakcyjną rozmowę na poziomie :P...
Karolina: kurna dziewczyno, to nawet ja takich rzeczy nie wiem , a ty od facetów wymagasz…
Liza: i jeszcze ich nauczyć zarządzania energią seksualną, odblokować i połączyć energię seksualną z energią serca, bo jest różnica pomiędzy obudzonym facetem a facetem prostakiem, mówię ci, jest inaczej, inaczej się płynie z nimi i w masażu, i w seksie, inne wyzwolenie, inna mentalność, inna energia, i tu nie musi być hiszpański ogier, a zwykły europejczyk, i też jest dobrze, ma tą chemię w sobie, ten potencjał. tą energetykę która się wyzwala, a tu gdy pustak to po prostu pustka, i nic, NIC.
A jak taki ''ogier'' zdejmie majtki to już nie chce mi się mówić 3 centymetry gąszczu, mega centymetry owłosienia, nie dość że tłuste i zaniedbane to jeszcze niewidoczne w gąszczu chaszczy, ale taki myśli że jest niby nie wiadomo co -)
Karolina: omg załamałam się
Liza; weź się tu nie załam, nie da się, po prostu się nie da, ja nie mam już siły, nie chce mi się umawiać na randki, nie chce mi się spotykać z tymi palantami, bo i tak wiem co mnie czeka, każdy scenariusz wiem, desperatką nie jestem, spotykam się, zobaczę i już wiem wszystko, zamienię dwa zdania, i nawet nie muszę go bzykać, czy w ślimaka uderzać, ja już wiem wszystko, o jego seksualności, o jego poglądach, o jego wyzwoleniu seksualnym czytaj - wyuzdaniu w potocznej mowie, jego otwartości, mówię ci Karolina, nie ma facetów. Nie ma, kurcze nie ma, to nie ja jestem chora, to oni są chujowi…

Karolina: nie źle dajesz kochana
Liza :i jeszcze ci co po niektórzy co mają czelność mówić, że to jest nasza wina, i że ty my jesteśmy beznadziejne, i że to my dochodzić nie umiem, lub że długo dochodzimy.
Karolina: no ja nie wiem, jak sama ze sobą się bawię to dochodzę bardzo szybko
Liza: tak? ja też, nie wiem o co chodzi z tym męskim pseudo bełkotem, ale ja znam swoją dynamikę orgazmu, wiem czego jest mi potrzeba, znam swoją mapę erotyczna i jeżeli jestem z facetem który wie czego potrzeba kobiecie i mu się przede wszystkim chce, to nigdy nie mam problemu i dochodzę w 5 minut :P
Karolina : lol ha ha ha ja też
Liza: ja po prostu nie wiem, nie chcę iść z kolejnym facetem do łóżka, nie dam się za free, bo to jest nie sprawiedliwe, to co ja im daję a co ja od nich dostaje, to jest kurcze jakaś w ogóle paranoja. NIEEE Karolina , zabij mnie
Karolina: no co ty oszalałaś?
Liza: nie chce zajmować się już seksem , to mnie do niczego nie prowadzi, chyba że zostanę naczelnym sex coachem i seks trenerką polskich mężczyzn, może w tedy ma to jakieś sens, będę Chodakowska od seks, bo na razie innych szans nie widzę na przetrwanie polskiej populacji
Karolina: no jakiś pomysł już jest :P więc zacznij go realizować
Liza: nie mam siły patrzeć na to co się dzieje, te pseudo chodząca gnidy a nie mężczyźni
Karolina: lmao
Liza: to są gnidy a nie faceci, zupełnie nie pasujący do kanonu europejskiego, my jesteśmy kurcze ze 30 tyś lat za Europą
Karolina: lmao -))) ja pierdziele, weź napisz o tym
Liza: wiem właśnie nagrywam dla tego, lmao
Karolina: ha ha ha lmao
Liza: napiszę na bloga i mnie wszyscy znienawidzą i nikt do mnie więcej nie przyjdzie ;P ha ha ha
Karolina: nie źle, to będzie czad, już nie mogę się doczekać kochana
Liza: jestem po prostu załamana, otwieram szkołę sexcoach4u, akademię ars amandi - nauka i trening seksualny dla każdego, bo każdy tego potrzebuje, i prawie nikt tego nie umie robić, nie trzeba być debilem, traumatykiem, czy czymś inny, trzeba kurcze chcieć się dobrze kochać….
Liza: i mówię ci kochana, jest różnica w energii i świadomości seksualnej pomiędzy facetem polskim a zagraniczny, ta pierwsza nie wiem czemu jest czystsza, bardziej wolna i frywolną, wyzwolona, świeża, a nie śliska jak u tych naszych polskich panów tylko german porno im w głowie, ot to cała polska seksualność.
Liza: i nawet patrząc na tych polskich poliamoryków czy innych uduchowionych facetów, co mi po ich duchowości jeśli oni aseksualni są dla mnie, przedpotopowe gremlisy, fuck, duchowy to nie znaczy być i wyglądać jak gremlin z dżungli.
Karolina: hahaha to też racja -)
Liza: albo jak budda z przed 5000 lat, budda to jeszcze był seksualny i pozycje, miał ugruntowaną energię i świadomość, a nie tam teraz, koleś zrobi się na buddę, czy jakiegoś tam innego hindusa, ( europejczyk - polak na hindusa ) i nie ma jeszcze tej energii odblokowanej, i jak tu się do niego przytulić, kiedy on wygląda jak z kamieniołomów. boże koleś jest jak dla mnie przegrany już na starcie…
Liza: nie dość że wygląda jak pół dupy za krzaka, to jeszcze kurcze zero seksualności i atrakcyjności w nim, nic mu nie pomoże, ani wygląd, bo jak patrze na takiego kolesia na żywo na fb, i robi ''jakieś;'' ommm , to mnie krew zalewa, siedzi takie tłuste z brodą, obleśne, w koszuli w kratę, łyse, bo nie wiem gdzie mu te włosy miały niby wyrosnąć na tej '' mądrej głowie'', i na pewno krzaczasto na dole, i chaszcze i dżungla i on mówi o duchowości i seksualności.
Liza: ok, ja rozumiem że seksualność jest w nas, ale bądźmy realistami, cywilizowani ludzie podążają do Europy, pokażmy tą swoją seksualność i atrakcyjność też na zewnątrz, nie musimy kurcze być z kopalni, na maksa szlak mnie trafi.
Liza: chyba mam załamanie psychiczne -) musiałam to wyrzucić z siebie, bo mnie szlak trafi, co mi po 10 poli, jak oni wszyscy w ten sam deseń.
Karolina: chyba naprawdę musisz z tą wyjechać to nie klimaty dla ciebie, albo zrobisz w końcu tą szkolę seksu
Liza: ta, tylko gdzie wyjechać? jest jakaś seks kraina? :P
Karolina: ha ha ha
Liza; ha ha ha
Liza dla sex coachów kraina?
Liza; Karolina, teraz jak to wyrzuciłam z siebie to już mi lepiej, ale to co widzę na ulicach to nie mogę, zmienię kurwa płeć
Karolina : ha ha
Liza: zrobię se fujarę po między nogami, i będę bzykać, bo przynajmniej kobiety wciąż mi się podobają…
Karolina: teraz też możesz bzykać :P
Liza: no tak, ale jest taka fajna grupa hetero które jednak mają ograniczenia co do płci, więc po co się ograniczać ? lmao
Liza; to jest śmieszne ale i tragiczne że mówię o zmianie płci bo mi się polscy faceci nie podobają.
Karolina: nie sądziłam, że kiedykolwiek moja przyjaciółka będzie miała taki problem
Liza: ja też nie sądziłam :P
Liza: wiesz kiedyś, jak byłam młoda, to wystarczyło że był jakiś fajny i zrobiony, dobrze ubrany, można było w tedy iść do łóżka i się fajnie po bzykać, ale teraz gdy mam tą świadomość, kiedy wiem o co chodzi, kiedy wiem co mogę osiągnąć ze swoim ciałem, to najlepszy cukierek w najlepszym papierku nie pociąga, gdy widzisz że jest do dupy, to już ci się nie chce. A do tego wszyscy palą, wszyscy piją i grają w pokemony, wszyscy z brzuchami, mięcho wpierdalają, z pysków śmierdzi gnijące i zalegające mięcho w jelitach, a wszystko okraszają te ogniste teksty z zamulonego toksynami mózgu, no mówię ci trzeci świat, to nie jest Europa -) THE END

I oczywiście teraz wszystkie leniwe spaślaki wszystko sobie wytłumaczą - że niby kobieta nie pragnie pięknego, nagiego męskiego ciała. Chce męskiej duchowej duszy. A im większy spaślak, tym więcej będzie ględzić o duszy. Ale ja wiem swoje…. Zielone zacisze to bzdura. :P

Pozdrawiam Liza
SexCoach4U
Trwa ładowanie komentarzy...